Verzenden

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar ik heb deze nog altijd niet ontvangen

  • Controleer eerst even op de site of jouw bestelling reeds Verzonden is. Dit kan je nagaan onder het accountmenu via Bestellingen waar je de status kan nagaan. Staat je bestelling nog op Open, dan dient deze nog verzonden te worden. 
  • Staat je bestelling al op Verzonden maar is die na enige tijd nog steeds niet aangekomen? Misschien is de koerier reeds langs geweest, maar was niemand aanwezig? Controleer even je brievenbus om te zien of we geen briefje achterlieten.
  • Mocht je vermoeden dat er toch iets niet klopt, neem dan contact op met onze klantendienst via onderstaand formulier. Wij helpen je zo snel mogelijk verder met de opvolging van jouw pakket.

Hoe kan ik de status van mijn verzending nagaan? 

Wil je weten wat de huidige status is van een bestelling?

  • Van zodra je ingelogd bent, kan je deze raadplegen door te klikken op jouw account (naast het winkelwagentje). Meteen verschijnt jouw accountmenu, waar je vervolgens kan klikken op Bestellingen.
  • Vanuit je bestellingoverzicht kan je in een mum van tijd alle gegevens van jouw bestellingen terugvinden.
    • Via bekijk kan je deze meteen nakijken op de Lecot-site.
    • Hier vind je ook meteen de status van de bestelling.
      • Staat deze op Open, dan wordt deze bij ons nog verder verwerkt.
      • Staat deze op Verzonden, dan kan je de bestelling eerstdaags verwachten op jouw leveringsadres of op de door jou gekozen vestiging ter afhaling.
  • Heb je nog geen Lecot-accountRegistreer nu

Afhalen

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Wil je snel nagaan wanneer je je bestelling kan afhalen in de door jou gekozen vestiging? 

  • Bij het afrekenen kan je steeds zelf via de kalender bepalen op welke dag je jouw bestelling kan afhalen
  • Mogelijk krijg je ook een melding via sms van zodra jouw bestelling of een deel ervan klaar is om afgehaald te worden
    • Tip: Krijg je geen sms, contacteer ons met de vraag een afhaalnotificatie in te stellen voor jouw gsm-nummer. Dan krijg je voortaan telkens een sms wanneer een bestelling kan afgehaald worden
  • Je kan ook steeds de status van je bestelling nagaan onder je accountmenu bij Bestellingen

Kan ik op dezelfde dag mijn bestelling nog afhalen?

Als alle producten op voorraad zijn in jouw vestiging naar keuze, is je bestelling onder voorbehoud van drukte binnen het uur af te halen. Check de voorraad van je gewenste product in een van onze vestigingen via de knop Controleer beschikbare voorraad op de bijhorende productpagina.

Wil je echt zeker zijn dat jouw bestelling beschikbaar is? Kies dan bij voorkeur voor afhaling op de volgende dag


Retourneren

Ik ben ontevreden over mijn bestelling. Hoe kan ik deze retourneren?

Jammer om te horen dat de bestelling niet aan je verwachtingen voldeed. Je kan jouw aankoop terug inleveren in om het even welke vestiging onder de volgende voorwaarden: 

  • Binnen de 14 dagen heb je alle recht om jouw producten terug binnen te brengen.
  • Deze artikelen moeten onbeschadigd, in goede staatongebruikt en in de originele verpakking terug binnengebracht worden.
  • Wij aanvaarden enkel goederen die wij op stock hebben liggen. Bestelartikelen, maatwerk of goederen die uit ons assortiment verdwijnen, vallen hier dus niet onder.

Nog steeds vragen? We helpen je graag verder

© Lecot 2024