Waar kan ik mijn klantnummer terugvinden?

Ben je reeds klant bij Lecot? Heb je bijvoorbeeld eerder iets in een van onze vestigingen aangekocht? Dan heb je al een Lecot-klantnummer. Dit kan je steeds terugvinden op een van jouw Lecot-facturen of orderdocumenten. Je herkent het makkelijk aan de K, waar nog 6 cijfers op volgen.

Als je een oudere factuur bij de hand hebt, zie je als klantnummer in plaats van de K soms 300/ of 439/ staan . Als dit het geval is, hoef je enkel de 6 cijfers na het /-teken op te geven als klantnummer.

Kan ik met hetzelfde e-mailadres meerdere accounts hebben onder verschillende klantnummers?

Geen enkel probleem! Je kan opnieuw registreren op een ander btw-nummer en klantnummer met jouw zelfde e-mailadres.

  • Als je daarna gaat inloggen, krijg je steeds de keuze op welk klantnummer of bedrijf je je wil aanmelden.
  • Dit is onder meer handig voor werfleiders die toegang nodig hebben tot het account van meerdere specifieke leveringsadressen/werven met verschillende klantnummers.

Kan ik een gebruiker enkel toegang geven voor één specifiek leveringsadres?

We maken voor jou als klant steeds afzonderlijke leverings- en/of facturatieklantnummers aan. Deze zal je te zien krijgen wanneer je als nieuwe gebruiker registreert en hier kan je als gebruiker meteen de keuze maken of je onder het facturatieklantnummer of een van de leveringsadressen wil registreren. 

Stel je bent werfleider en beheert een aantal specifieke werven/leveringsadressen, dan kan je als administrator op het leveringsklantnummer makkelijk controle uitoefenen over de activiteit op deze specifieke leveringadressen. 


Nog steeds vragen? We helpen je graag verder!

© Lecot 2024