Kan ik referentienummer en transportinfo van mijn bestelling achteraf nog aanpassen?

  • Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, kan je zelf het referentienummer en de transport- of afhaalinfo van die bestelling niet meer aanpassen.
  • Onze klantendienst kan jou steeds verder helpen als je aanvraag indient via het onderstaande formulier. Gegevens als referentienummer en transport-/afhaalinfo kunnen wij normaal gezien steeds voor jou aanpassen.

Kan ik het leveringsadres van mijn bestelling achteraf nog aanpassen?

  • Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, kan je zelf het leveringsadres van de bestelling niet meer aanpassen. Of onze klantendienst jou nog kan helpen, hangt af van bestelling tot bestelling.
  • Wij proberen steeds zo snel mogelijk met jouw bestelling aan de slag te gaan, waardoor mogelijk al enkele minuten na je bestelling geen aanpassing meer mogelijk is. Heb je geluk, dan kan onze klantendienst jouw bestelling nog in orde zetten. Dien jouw aanvraag steeds in via het onderstaande formulier. 

Kan ik de producten binnen mijn bestelling achteraf nog aanpassen?

  • Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, kan je zelf de producten binnen die bestelling niet meer aanpassen. Of onze klantendienst jou nog kan helpen, hangt opnieuw af van bestelling tot bestelling.
  • Wij proberen steeds zo snel mogelijk met jouw bestelling aan de slag te gaan, waardoor mogelijk al enkele minuten na je bestelling geen aanpassing meer mogelijk is. Heb je geluk, dan kan onze klantendienst jouw bestelling nog in orde zetten. Dien jouw aanvraag steeds in via het onderstaande formulier. 
  • Als je nieuwe producten wil bijbestellen, plaats je hiervoor best een nieuwe bestelling.
  • Wil je specifieke producten niet langer bestellen maar zijn deze bij ons al verwerkt en dus niet meer te annuleren? Dan kan je deze binnen de 14 dagen na ontvangst retourneren in een van onze vestigingen op voorwaarde dat het gaat om stockartikelen. 

Kan ik mijn bestelling na het bevestigen nog annuleren?

  • Van zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, kan je deze zelf niet meer annuleren. Of onze klantendienst jou nog kan helpen, hangt ook hier af van bestelling tot bestelling.
  • Wij proberen steeds zo snel mogelijk met jouw bestelling aan de slag te gaan, waardoor mogelijk al enkele minuten na je bestelling geen aanpassing meer mogelijk is.
  • Heb je geluk, dan kan onze klantendienst jouw bestelling nog op tijd annuleren. Wil je jouw bestelling niet langer maar is deze al verwerkt en dus niet meer te annuleren? Dan kan je deze binnen de 14 dagen na ontvangst retourneren in een van onze vestigingen. 

Vraag een wijziging aan jouw bestelling aan

Let op: Van zodra je bestelling is afgerond, starten wij zo snel mogelijk met de verwerking hiervan. Hierdoor kunnen we niet garanderen dat we jouw bestelling nog kunnen wijzigen of annuleren na bevestiging. 

Jouw klantnummer vind je rechts bovenaan op je Lecot-documenten (factuur, orderbevestiging,...)
© Lecot 2024